Bəzən qaz qazanının istismarı zamanı bəzi nasazlıqlar baş verir və cihazın ekranında bir səhv simvolu göstərilir. Bu nasazlığı aşkar etmək üçün bu səhv kodlarını bilməlisiniz.
Bu yazıda ən çox yayılmış E-01 səhvinə baxacağıq.
Sadə sözlə, qaz qazanının sensorları alovun olmamasını aşkar etdikdə.
Problemi özünüz həll edə bilməniz üçün üç sadə addımı da təsvir edəcəyik.
Ariston (Ariston), Vaillant (Vailant), Protherm (Proterm), Ferroli (Ferroli), Baxi (Baxi) və digər markaların qaz qazanını işləyərkən E-01 və ya başqa bir şəkildə ən çox yayılmış səhvlə qarşılaşa bilərsiniz. Alov YOXDUR.
Təlimatlarda deyilir: "onu düzəltmək üçün" sıfırlama " düyməsini basın və nasazlıq siqnalı yenidən görünsə, xidmət təşkilatına müraciət etməlisiniz."
Əslində, bir qaz qazanının yüksək keyfiyyətli diaqnostikası və nasazlıqların aradan qaldırılması üçün peşəkar biliklərə və xüsusi avadanlıqlara sahib bir qaz qazanının təmirçisi olmadan edə bilməzsiniz. Qaz qazanlarının təcili təmiri zamanı texniki işçilərimiz tez-tez oxşar istəklərlə qarşılaşırlar. Bununla belə, Smartservice qaz mütəxəssisini çağırmadan əvvəl , qazanın özünün nasazlığı ilə əlaqəli deyilsə, problemi özünüz tapmağa cəhd edə bilərsiniz.
Beləliklə, E01 səhvinin səbəbinin nə olduğunu və onu necə düzəltməyi anlayaq.
E01 səhvini aradan qaldırmaq üçün üç sadə addım.
- Birinci addım. Boruda qaz olub olmadığını yoxlayın.
Tez-tez unudulur ki, E01 səhvi qaz boru kəmərində qazın olmaması ilə əlaqədar ola bilər. Sobanın üzərindəki bütün ocaqları yandırın və ocaqların düzgün işləməsi üçün kifayət qədər qaz olduğundan əmin olun.
- İkinci addım. Qaz təzyiqini yoxlayın .
Giriş və çıxışda qazın ölçülməsi üçün xüsusi bir cihazınız yoxdursa, çox güman ki, səbəbi özünüz aradan qaldıra bilməyəcəksiniz. Qaz qazana çatır? Bəzən problem qazın olmasıdır, ancaq qazana çatmaya bilər. Burada qaz kəmərindəki mühafizənin, məsələn, bir termal bağlama klapanının və ya qazın çirklənməsi sisteminin işlədiyini və nəhayət, qazanın qarşısındakı qaz klapanının açıq olub olmadığını yoxlamaq lazımdır.
- Üçüncü addım. Faza.
Qaz mövcuddursa və qazana çatırsa, yalnız fazanı yoxlamaq qalır. Bir çox qazanlar fazadan asılıdır. Bu o deməkdir ki, qazanın düzgün işləməsi üçün fazanın sıfır kimi necə bağlanması vacibdir. Bir çox qaz qazanları bir kabeldən istifadə edərək birləşdirildiyi üçün rozetkaya çevirməyə, nasazlığı sıfırlamağa və qazanı yenidən işə salmağa çalışın. Yeri gəlmişkən, uzun müddətdir ki , Smartservicedə qaz qazanlarının təmiri və texniki xidməti ilə məşğul oluruq , əminliklə deyə bilərik ki, üçüncü səbəb adətən ən çox yayılmışdır. Bu vəziyyətdə yalnız kabeli rozetkaya çevirmək kifayətdir və qazan işləyəcəkdir.
Əvvəlki üç addım sizin üçün işləmədisə, təəssüf ki, qaz mütəxəssisinin iştirakı olmadan, sizkeçə bilmir. Smartservice qaz qazanının təmiri üzrə mütəxəssis çağırmaq lazımdır .
Səhv kodlarını qazanın texniki məlumat cədvəlində tapa bilərsiniz, lakin birdən-birə əlinizdə deyilsə, məsləhət və ya qaz ustasına təcili zəng üçün həmişə şirkətimizlə əlaqə saxlaya bilərsiniz. İndi zəng edin! Bütün məsləhətləşmələr pulsuzdur.